Chata pod Kletí

Tel.: +420 724 277 667

E-mail: info@podkleti.cz

Dopravní informace:

Interaktivní mapa s přesným vyznačením polohy rekreačního střediska je zde. Měřítko mapy lze měnit posuvníkem na okraji mapy.

Popis trasy autem a na kole:

• z Českých Budějovic: z Českých Budějovic vyjedete po hlavní výpadovce na Č.Krumlov, Kaplici a Linz. Za vesnicí Planá odbočíte vpravo nahoru směr Křemže, Kleť, a dále jedete stále po hlavní silnici až do vesnice Mříč. Zde na návsi ostře vlevo směr Holubov. Za železničním přejezdem z kopce dolů a na složitější křižovatce v údolí „rovně“ směr Lanovka Kleť. Dále stále po hlavní silnici do kopce až k parkovišti u dolní stanice lanové dráhy. Těsně před dopravní značkou PARKOVIŠTĚ před modrou poštovní schránkou ostře vpravo kolem bílé hájovny (vjezd do zákazu - jen ubytovaným na povolení !) esíčkem do kopce a po několika stovkách metrů u dalšího domu kolmo vpravo z kopce po okraji louky po žluté turistické značce .

• z Českého Krumlova: vyjedete po výpadovce směr Č.Budějovice a ve vesnici Přísečná na kopci odbočíte vlevo směr Kleť. Dále stále po hlavní silnici kolem lomu na kámen a přes Třísov do vesnice Holubov, kde v údolí na složitější křižovatce odbočíte vlevo směr Lanovka Kleť. Dále stále po hlavní silnici do kopce až k parkovišti u dolní stanice lanové dráhy. Těsně před dopravní značkou PARKOVIŠTĚ  před modrou poštovní schránkou ostře vpravo kolem bílé hájovny (vjezd do zákazu - jen ubytovaným na povolení !) esíčkem do kopce a po několika stovkách metrů u dalšího domu kolmo vpravo z kopce po okraji louky po žluté turistické značce .

Popis trasy vlakem:

• z Českých Budějovic: vlakem z hlavního nádraží Č.Budějovice směr Č.Krumlov a Kájov do stanice Holubov. Odtud

a/ stále do kopce po hlavní silnici až k parkovišti u dolní stanice lanové dráhy, nebo

b/ také stále do kopce po zelené turistické značce ke stejnému parkovišti

Na začátku parkoviště ostře vpravo kolem bílé hájovny (vjezd jen na povolení) a po několika stovkách metrů u dalšího domu vpravo z kopce po žluté turistické značce. Cesta je s těžšími zavazadly obtížná.

Po dohodě nabízíme zajištění dopravy od vlaku do střediska.

Jízdní řád vlaků je zde.

Popis trasy pěšky:

• z  Křemže: od rozcestníku turistických značek na návsi po žluté značce směr Horní Moučka dolů z kopce, přes potok, kolem pily a po okraji lesa do kopce. U horní stanice lyžařského vleku začíná areál střediska. Se zavazadly náročné stoupání - po dohodě nabízíme zajištění dopravy zavazadel do střediska.

Jestliže zabloudíte, zavolejte, zachráníme vás! Telefon  724277667.

Poptávka Chata pod Kletí

Vyplňte prosím níže uvedené údaje: